Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

[video=youtube_share;l-CZFRtUYFE]https://youtu.be/l-CZFRtUYFE

Här kommer årets andra film. Vi fortsätter i thrillerspåret, men behåller humorn och glimten i ögat.

Har fått ut två filmer denna månad och tänker försöka hålla det produktionstempot.

Hoppas på mycket nöje till alla som vill titta.

Med vänliga hälsningar

Ludvig Kyndel

Kyndel produktion

Postad

Hej!

Bra produktionstakt med 2 filmer/månaden, är bara att köra! Inte riktigt min genre men lite småkul och sm sagt glimten i ögat. Gör du alla röster själv? Jag skulle önska lite bättre kvalité i just ljud-biten. Men som sagt bra jobbat!

Ps. Är det IKEA i Linköping de är vid?

Mvh

Postad

Hej!

Tack för responsen. Kul att du gillade den. Jag gör alla röster själv och spelar in i Audacity vilket inte är det bästa program man kan tänka sig och det är nog därför ljudkvalitén

inte är vad den kunde vara. När man överdramatiserar rösten så slår gärna ljudet över och då får man ett lite för skorrigt sound tyvärr. Får jobba på balansen där. Det är Ikea i Linköping som det är uppritat efter. Vad observant du är. Känns ofta lättare att använda miljöer man känner till när man berättar

Mvh

Ludde.

Postad

Jag kan testa de program du nämnde och se om det blir bättre. Ska också testa att ta mer avstånd från micken nästa gång jag spelar in.

Postad

Jag är nyfiken på ritandet. Är det tecknat för hand via datormusen eller har du ett sånt där speciellt ritbord, vad heter det... Wacom platta? Kan så lite om sånt där. Du får gärna berätta mer om tekniken, hur du spelar in mm.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...