Hedefors Postad 19 november 2015 Postad 19 november 2015 Hej, vi är ett gäng filmare från Göteborg som brukar filma en hel del live sessions med musiker i stan, men så fick vi möjlighet att göra en musikvideo till en av låtarna på Weavers nya EP. EPn släpps på Bengans här i Göteborg på lördag, 21 november. Vi har ju som sagt filmat en hel del live sessions men det kändes rätt annorlunda att göra en riktig musikvideo, men det var väldigt kul, och lärorikt! Gillar du vad du hör kan du hitta mer om Weaver här: https://www.facebook.com/aimingfordoves Weaver Tack! 0 Citera
Tegelhuve Postad 20 november 2015 Postad 20 november 2015 Stämningsfulla bilder av musikern och duktigt sjunget. Bäst gillar jag hur han där på slutet ställer sig och skiter direkt ut ur bröstet, eller vad han nu gör. Inte illa. Borde kanske ha lyssnat mer på texten. Men även jag stängde av igår så fort cigaretten kom fram. Folk envisas med att filma exakt den samma ritualen och det finns bara en sak som gör att en man ser mer idiotisk ut. Det är när han är övertygad om att han är mera värd bara för att han för en monolog med gud. 0 Citera
Hedefors Postad 22 november 2015 Författare Postad 22 november 2015 Ah, tack för att ni tog er tid och tittade en stund iaf, och gav feedback :) Om det är intressant var iaf tanken att vi skulle måla upp en person som var aningen självdestruktiv och utanför. Är heller inte mycket för romantisering av rökning, och nu i efterhand kanske man åtminstone inte skulle velat ha fokus på paketet vid svepningen, kanske hade blivit bättre, aja :) 0 Citera
yao_proud Postad 28 november 2015 Postad 28 november 2015 Hej! Grym musikvideo och låt! Jag personligen tycker inte att det stör med ciggen utan att det förstärker personens våndor. Mvh 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.