Scaleo Posted March 18, 2003 Share Posted March 18, 2003 hur mycket kostar premiere? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted March 19, 2003 Share Posted March 19, 2003 Adobe Premiere kostar 7.825:- från Adobes svenska webbshop. Vet inte hur det är med studentrabbater och liknande men det brukar dem ha. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seven Posted March 19, 2003 Share Posted March 19, 2003 Eller så kan du göra som de flesta.. Köpa ett Videokort där Premiere följer med.. Blir något billagare. (beror visserligen på vilket kort man köper...) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scaleo Posted March 19, 2003 Author Share Posted March 19, 2003 vadå videokort? Jag vill ha någonting som max kostar 1000 spenn, men det kanske inte finns... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandork Posted March 19, 2003 Share Posted March 19, 2003 Finns det inte typ Pinnacle Studio Express eller nåt liknande som ligger runt tusenlappen? Har för mig att jag läst något sådant. Någon med bättre koll kan ju verifiera eller dementera.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts