Caboney Posted October 9, 2015 Posted October 9, 2015 Hej! Jag är en kille på 25 år. Jag har har länge varit intresserad av att göra film men har aldrig haft någon likasinnad att dela intresset med. Har gjort lite filmer under gymnasietiden (gick ngn sorts mediainriktning) men inte mycket efter det. Finns det någon i kronobergstrakten som känner att film är askul och vill träffas och göra lite kortfilmer och liknande, eller någon som behöver lite assistans av något slag så var inte rädda att höra av er:) MVH Cabbe 0 Quote
ghijohansson Posted October 9, 2015 Posted October 9, 2015 Öppna Kanalen finns i Växjö. Om det finns sammanslutningar för filmare på annat håll i Kronobergs län, det har jag ingen aning om. 0 Quote
MovieMusicmcBean Posted November 12, 2015 Posted November 12, 2015 Hej, jag är en nybörjare i filmmusik och jag har några kompisar som håller på mycket med film! jag är intresserad av att göra kortfilmer! 0 Quote
Recommended Posts