Bosse_A Postad 21 mars 2015 Postad 21 mars 2015 Jag har gjort en dokumentär om en snickerifabrik som drivs av 2 gamla bröder. Filmen är 50 minuter lång och visningen på Bio Kontrast avslutades med kaffe. Det kom 175 betalande bösökare och salongen blev full både på parkett och balkong. Jag har haft visningar både i församlingshem och äldreboende och filmen har då setts av över 500 personer. Det känns bra att filmen fått en sådan respons. Filmer som jag lagt ut på Youtube och Vimeo har setts av över 500000 personer. Om man inte har intresse att tjäna pengar på sina alster finns det många möjligheter att nå ut till publik. //Bosse 0 Citera
ghijohansson Postad 23 mars 2015 Postad 23 mars 2015 Här får du ett alternativ till. Södertälje LokalTV Just det, lokal-TV ger tittare, i synnerhet om man skriver till allihop. Men ingen betalning. Och ja, jag planerar att uppdatera listan. 0 Citera
Bosse_A Postad 23 mars 2015 Författare Postad 23 mars 2015 Här får du ett alternativ till. Södertälje LokalTV .Tack! Vad gäller inkomsterna från Bio Kontrast blev överskottet 3840 kronor och av detta fick vår förening 1563 kronor. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.