Bosse_A Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Jag har gjort en dokumentär om en snickerifabrik som drivs av 2 gamla bröder. Filmen är 50 minuter lång och visningen på Bio Kontrast avslutades med kaffe. Det kom 175 betalande bösökare och salongen blev full både på parkett och balkong. Jag har haft visningar både i församlingshem och äldreboende och filmen har då setts av över 500 personer. Det känns bra att filmen fått en sådan respons. Filmer som jag lagt ut på Youtube och Vimeo har setts av över 500000 personer. Om man inte har intresse att tjäna pengar på sina alster finns det många möjligheter att nå ut till publik. //Bosse 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghijohansson Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Här får du ett alternativ till. Södertälje LokalTV Just det, lokal-TV ger tittare, i synnerhet om man skriver till allihop. Men ingen betalning. Och ja, jag planerar att uppdatera listan. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bosse_A Posted March 23, 2015 Author Share Posted March 23, 2015 Här får du ett alternativ till. Södertälje LokalTV .Tack! Vad gäller inkomsterna från Bio Kontrast blev överskottet 3840 kronor och av detta fick vår förening 1563 kronor. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts