Gå till innehåll

Söker medarbetare för musikvideoredigering


Hellyeahs

Recommended Posts

Jag frilansar som videoredigerare och arbetar främst med postproduction av musik videor. Jag kommer eventuellt att skriva ett avtal som kommer innebära fler projekt och efterfrågan på videor. Därför söker jag en skicklig medarbetare som kan ta sig an några av projekten. Arbetet och kommunikationen sker via nätet men helst i Västeråstrakten.

 

 

Du kommer att…

Få råmaterial (oftast greenscreen) som du ska redigera och klippa ihop till en slutprodukt i form av en musikvideo. I början kommer jag att förse dig med material och direktiv på hur videon ska se ut. Beroende på hur det går finns det möjlighet att få mer fria tyglar och till slut kunna ta över hela projekt.

 

 

Den jag söker…

- Kan arbeta med Greenscreen-material (ett måste), samt motiontracking.

- Är duktig på AfterEffects samt FinalCut eller Premiere.

- Har ett öga för det visuella och har en känsla för musik.

 

Jag söker någon ren med talang och driv därför är erfarenhet absolut inget måste.

 

 

Betalning…

Ersättningen beror mycket på hur komplext det enskilda projektet är och kommer därför att variera. Förvänta dig inga större summor i början.

 

 

Maila en kort presentation och länk till video som ni har skapat till: konstantin@frogtown.se

 

 

Med vänliga hälsningar

Konstantin Smirnov

________________________

Mail: konstantin@frogtown.se

Web: http://www.frogtown.se

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...