El Turboroberto Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 Här är manuset till våran senaste film Tunheim, en medeltida skräckfilm. Som förövrigt nu är klar! Kommentera gärna!!!tunheim.zip 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorgen Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 Jag skulle hemskt gärna läsa ditt manus men det kräver att du lägger ut den i rtf format (har en gammal mac). Låter kul med en skräckfilm i medeltidsmiljö. Jag har själv en idé om att göra ett manus kring 1400-talet´s Skellefteå. En tid då vi hade rövare och ett klostergille, krig och svält på samma gång. Kul att göra film på.... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santafantasma Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 förutom sättet det var skrivet på och en del saker som var hämtat från Sagan om Ringen så tyckte jag om det! Bra jobbat iaf, alla som skriver färdigt ett manus tycker jag ska ha en eloge! Vore ändå intressant att se den som en färdig kortfilm! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pandan Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Det e otroligt svart att lasa ett manus som ar skrivet i "shooting form" istallet for ren manusform, men lagg upp filmen nar den e klar! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts