Johalanc Postad 15 februari 2015 Postad 15 februari 2015 Hej! Jag håller just nu på med en animerad film och har kört fast med en effekt. Jag har ett objekt som kameran panorerar förbi. på objektet vill jag att det skall krypa små eldflugor som efter en tid flyger sin väg. (Typ när kameran placerat halvvägs) Någon som har en smart lösning på det hela? Jag har prövat lite olika varianter men inget som blivit tillfredsställande. 0 Citera
Johalanc Postad 16 februari 2015 Författare Postad 16 februari 2015 I vilken mjukvara görs animationen? I aftereffects. 0 Citera
Johalanc Postad 18 februari 2015 Författare Postad 18 februari 2015 Ingen som har någon bra lösning här eller kan rekommendera ett annat forum? 0 Citera
Helium Postad 18 februari 2015 Postad 18 februari 2015 Kanske med hjälp av nån particular/particles plugin? 0 Citera
Johalanc Postad 21 februari 2015 Författare Postad 21 februari 2015 Kanske med hjälp av nån particular/particles plugin? Jo, har försökt men det har inte blivit som jag vill. 0 Citera
Johalanc Postad 21 februari 2015 Författare Postad 21 februari 2015 Har du kollat Andrew Kramer? Börja där annars, han har mkt bra tips för AE, så kanske har han ngt även här. Där hittade jag något som faktiskt kan fungera!! Tackar 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.