Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det här är en flygfilm som jag spelade in i Grekland på ön Aegina i somras. Den gjordes på uppdrag av "Aeginagreece" som är hemsidan för ön.

Det är inspelat med en DJI Phantom 2 och en Gopro Hero 3+ Black Edition. Det är det första flygfilmen jag någonsin har gjort och jag är riktigt nöjd med resultatet!

Jag tar gärna emot all sorts kritik :)

Posted

Jättevackert, verkligen! Det finns inte mycket man skulle kunna anmärka på. Men jag kan nämna att bildstabilisatorn skapade en wobblande effekt i vissa bilder. Det är dock så lite så jag tror inte många skulle lägga märke till det. Men annars, wow! Älskar flygfilm!

Posted
Jättevackert, verkligen! Det finns inte mycket man skulle kunna anmärka på. Men jag kan nämna att bildstabilisatorn skapade en wobblande effekt i vissa bilder. Det är dock så lite så jag tror inte många skulle lägga märke till det. Men annars, wow! Älskar flygfilm!

Tack så mycket! Ja tyvärr blev några bilder lite wobblande när det blåste för mycket eller man körde för snabbt, den klarade dock förvånansvärd mycket!

Posted
Fina växlingar - smart och snyggt att gå från soluppgång till nedgång. Vill åka dit!

Jag tycker verkligen inte om musiken, men det har ju mindre med saken att göra.

Tackar :) Håller faktiskt med att musiken inte var optimal (jag fick inte välja) jag hade valt en instrumental låt. Musiken ska förstärka bilderna inte tvärt om, det blir lätt att texten tar över!

Posted
Tackar :) Håller faktiskt med att musiken inte var optimal (jag fick inte välja) jag hade valt en instrumental låt. Musiken ska förstärka bilderna inte tvärt om, det blir lätt att texten tar över!

Aha det var så, men ja precis, håller med.