Gå till innehåll

Aegina From the Sky (Flygfilm)


Alex_film

Recommended Posts

Det här är en flygfilm som jag spelade in i Grekland på ön Aegina i somras. Den gjordes på uppdrag av "Aeginagreece" som är hemsidan för ön.

Det är inspelat med en DJI Phantom 2 och en Gopro Hero 3+ Black Edition. Det är det första flygfilmen jag någonsin har gjort och jag är riktigt nöjd med resultatet!

 

 

 

Jag tar gärna emot all sorts kritik :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Jättevackert, verkligen! Det finns inte mycket man skulle kunna anmärka på. Men jag kan nämna att bildstabilisatorn skapade en wobblande effekt i vissa bilder. Det är dock så lite så jag tror inte många skulle lägga märke till det. Men annars, wow! Älskar flygfilm!

Länk till kommentar
Share on other sites

Jättevackert, verkligen! Det finns inte mycket man skulle kunna anmärka på. Men jag kan nämna att bildstabilisatorn skapade en wobblande effekt i vissa bilder. Det är dock så lite så jag tror inte många skulle lägga märke till det. Men annars, wow! Älskar flygfilm!

 

Tack så mycket! Ja tyvärr blev några bilder lite wobblande när det blåste för mycket eller man körde för snabbt, den klarade dock förvånansvärd mycket!

Länk till kommentar
Share on other sites

Fina växlingar - smart och snyggt att gå från soluppgång till nedgång. Vill åka dit!

 

Jag tycker verkligen inte om musiken, men det har ju mindre med saken att göra.

 

Tackar :) Håller faktiskt med att musiken inte var optimal (jag fick inte välja) jag hade valt en instrumental låt. Musiken ska förstärka bilderna inte tvärt om, det blir lätt att texten tar över!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...