big_evert Posted March 14, 2003 Share Posted March 14, 2003 jag skulle vilja lära mig mer om ljus och ljudsättning....är det någon som kan någon bra sida där det står mycket om det?...eller kan ni rekomendera någon bok? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nille Posted March 14, 2003 Share Posted March 14, 2003 lättaste sättet att lära sig är nog att kolla själv.. 1. sätt ett huvud ljus 2. sött en lättning 3. filma.. behöverinte vara så mycket mer.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
big_evert Posted March 15, 2003 Author Share Posted March 15, 2003 ok.. jag har ingen kamera...du har ingen bra site eller nått annat att rekomendera? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Traxx Posted July 4, 2003 Share Posted July 4, 2003 Painting With Light av John Alton. Finns på Hedengrens i Stockholm. Dom har säkert en websida. Googla. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts