revilofoto Postad 10 september 2014 Postad 10 september 2014 Hej alla glada! Håller på och klipper i Premieres senaste och älskar masknings-redskapet, men... Vid playback blir det nästan alltid fel...bilden förskjuts oftast till nedre högre hörn samtidigt som man ser bilden i sin helhet...se bifogad fil. Har provat att exportera och då är det nästan alltid okej...men inte denna gången, därav min undran... Annars har jag stått ut med att playbacken är så, även om det är störigt... Någon som vet vad man kan göra? Tack. 0 Citera
Max_H Postad 11 september 2014 Postad 11 september 2014 Slå av Mercury GPU-renderingen. Detta är fixat i kommande 2014.1 som kommer senare i höst. 0 Citera
revilofoto Postad 12 september 2014 Författare Postad 12 september 2014 Hur slår man av den? Ser bara 3 alternativ...se bild.... 0 Citera
revilofoto Postad 12 september 2014 Författare Postad 12 september 2014 Och här är printscreenen. :) 0 Citera
Max_H Postad 12 september 2014 Postad 12 september 2014 Sätt den i Software Only - det borde lösa problemet. Om inte, PM:a mig ASAP! //M 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.