Nixxon Postad 6 mars 2005 Postad 6 mars 2005 Hej Jag använder Adobe 6.5 och undrar hur man gör för att sänka volumen i ett enskillt klipp? 0 Citera
Lasse_laser Postad 6 mars 2005 Postad 6 mars 2005 Jag antar att inlägget ska ligga under "redigering", men kolla i hjälpen för programmet vet ja. Ett underskattat hjälpmedel enligt mig. 0 Citera
Nixxon Postad 6 mars 2005 Författare Postad 6 mars 2005 Oops.... fel ämne...ja har redan tittat i hjälpen men hittar inget :( 0 Citera
orange Postad 6 mars 2005 Postad 6 mars 2005 Kan man inte dra i linjen som ligger i klippet på timelinen? Tror det var så amn gjorde i 6.5, kommer inte ihåg :) Flyttas från Specialeffekter till Redigering 0 Citera
Christian van Caine Postad 7 mars 2005 Postad 7 mars 2005 Du väljer bara ljudklippet & går in på effekt-hanteringen. Där finns valet Volume som förinställt val. Alltså samma fönster som du redigerar film-effekterna med. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.