Nixxon Posted March 6, 2005 Posted March 6, 2005 Hej Jag använder Adobe 6.5 och undrar hur man gör för att sänka volumen i ett enskillt klipp? 0 Quote
Lasse_laser Posted March 6, 2005 Posted March 6, 2005 Jag antar att inlägget ska ligga under "redigering", men kolla i hjälpen för programmet vet ja. Ett underskattat hjälpmedel enligt mig. 0 Quote
Nixxon Posted March 6, 2005 Author Posted March 6, 2005 Oops.... fel ämne...ja har redan tittat i hjälpen men hittar inget :( 0 Quote
orange Posted March 6, 2005 Posted March 6, 2005 Kan man inte dra i linjen som ligger i klippet på timelinen? Tror det var så amn gjorde i 6.5, kommer inte ihåg :) Flyttas från Specialeffekter till Redigering 0 Quote
Christian van Caine Posted March 7, 2005 Posted March 7, 2005 Du väljer bara ljudklippet & går in på effekt-hanteringen. Där finns valet Volume som förinställt val. Alltså samma fönster som du redigerar film-effekterna med. 0 Quote
Recommended Posts