Moiraine Posted March 12, 2003 Share Posted March 12, 2003 Någon som planerar att ta sig till Drömfabriken i Stockholm i slutet av april? När vi diskuterar IRL träff kan i alla fall t ex Drömfabriken vara en bra början. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opus Posted March 25, 2003 Share Posted March 25, 2003 Jag ska 99% dit om vem som helst får komma? Behöver man inte något speciellt tillstånd? Varför skulle man annars skriva en motivering? Annars vore det bra för ett möte där =) /A. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moiraine Posted March 26, 2003 Author Share Posted March 26, 2003 Jag vet, men jag vet inte....eller ja. Jag tycker att de i alla fall verkar uttrycka det som att det är öppet för alla. Motiveringen vet jag inget om heller, eller skola/företag och sånt. Jag har inte skickat anmälan än, jag ska till Skottland dagarna innan så jag vill vara säker på att någon annan också vill till Drömfabriken. ;) Men hursomhelst, jag tänker anmäla mig och se vad som händer. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
street Posted April 19, 2003 Share Posted April 19, 2003 jag har anmält mig iaf, få se hur det går 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted June 6, 2003 Share Posted June 6, 2003 Psst, missa inte http://www.voodoofilm.org/?url=/artiklar/dromfabriken2003.html 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts