Moiraine Posted March 12, 2003 Posted March 12, 2003 Någon som planerar att ta sig till Drömfabriken i Stockholm i slutet av april? När vi diskuterar IRL träff kan i alla fall t ex Drömfabriken vara en bra början. :) 0 Quote
Opus Posted March 25, 2003 Posted March 25, 2003 Jag ska 99% dit om vem som helst får komma? Behöver man inte något speciellt tillstånd? Varför skulle man annars skriva en motivering? Annars vore det bra för ett möte där =) /A. 0 Quote
Moiraine Posted March 26, 2003 Author Posted March 26, 2003 Jag vet, men jag vet inte....eller ja. Jag tycker att de i alla fall verkar uttrycka det som att det är öppet för alla. Motiveringen vet jag inget om heller, eller skola/företag och sånt. Jag har inte skickat anmälan än, jag ska till Skottland dagarna innan så jag vill vara säker på att någon annan också vill till Drömfabriken. ;) Men hursomhelst, jag tänker anmäla mig och se vad som händer. 0 Quote
Pace Posted June 6, 2003 Posted June 6, 2003 Psst, missa inte http://www.voodoofilm.org/?url=/artiklar/dromfabriken2003.html 0 Quote
Recommended Posts