Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

Vilken version av Premiere Pro var den allra sista innan det blev ett hyrprogram? Vad/var kan man få tag i en sådan version och till hur mycket ca? Om någon har koll på det så :) blir jag glad!

Vänligen

Anders

Postad

Tänkte mest om det gick att hitta nån lite äldre version beg till ett ok pris och testa om jag gillar det. Vill inte binda upp mig på något abonnemang än i alla fall :)

Så vill jag gärna ha en fysisk skiva i handen om datan strular etc.

Men tack!

Postad

Anders, jag har en boxad version av Adobe Production Premium CS6 där allt finns på DVD-skiva. Den är o-öppnad och därmed aldrig använd och jag tänker slumpa iväg den till ett bra pris. Hör av dig via PM om du är intresserad så kan jag skicka bilder för att bekräfta vad jag har. Du kan se vilken det är om du söker på följande artikelnummer: 65175805

Medföljande program:

Adobe Premiere Pro CS6, Adobe Photoshop CS6 Extended, Adobe Illustrator CS6, Adobe Flash Professional CS6, Adobe After Effects CS6, Adobe Audition CS6, Adobe SpeedGrade CS6, Adobe Prelude CS6, Adobe Encore CS6

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...