Gå till innehåll

Extrem ljudläggning och musik till era produktioner


EAR

Recommended Posts

Hej allesammans!

 

Mitt namn är Erik Gustavsson på ljudstudion Extreme Audio Recording. Jag skulle vilja ta tillfället i akt och göra lite reklam om mitt företag och våra tjänster.

 

Extreme Audio Recording är en ljudstudio som skapar högkvalitativ ljudläggning och musik till film, reklam, TV, trailers, radio, datorspel, mobilspel, teater, ljudinstallationer och appar. Allt ni behöver är en vision så står vi för all ljudläggning. Vårt kontor och studio ligger i Skövde och vi är tillgängliga för både långa och korta uppdrag runtom i världen.

 

Vår ljudläggning är anpassad och skräddarsydd efter era önskemål. Oavsett om ni behöver lättare stereo ljudläggning eller ett fullskaligt 5.1 surroundljud så har vi kunskapen och erfarenheten att kunna lösa ert specifika projekt. Vi gör allt för att skapa ljudproduktioner som förhöjer upplevelsen.

 

  • Inspelning och redigering av ljudeffekter samt dialog
  • Ljudläggning inom all media
  • Stereo eller 5.1 surround mastering
  • Restaurering och brusreducering av digitala ljudfiler
  • Konvertering av olika ljudformat

Senaste avslutade projekten som vi har gjort är: Falks Grav, Kaffe & 28 kvadrat och Sanctum 2.

 

Här är vår promotion trailer:

 

 

För mer info om oss och våra utförda projekt finner ni här: Extreme Audio Recording

 

Har ni något projekt som ni behöver hjälp med postproduktion-ljud eller musik? Hör då gärna av er till oss på mail!

 

Ha en fortsatt extremt bra dag!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...