robinilar 10 Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Hallå där! Är det någon här på forumet som byggt egen räls och gärna delar med sig utav sin shoppinglista? Vilka rör osv och vart ni köpt dom?` Tack på förhand! :bire 0 Quote Link to post Share on other sites
ghijohansson 22 Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Nej det har jag inte gjort, men jag hoppas du känner till "Folkvagnen" Folkvagnen 0 Quote Link to post Share on other sites
robinilar 10 Posted March 26, 2014 Author Share Posted March 26, 2014 Är mer inne på att bygga en egen, pvp rör och en platta för stativet.. :) 0 Quote Link to post Share on other sites
ghijohansson 22 Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Som sagt, jag har aldrig byggt något sådant, men jag hoppas du googlat diy camera track dolly 0 Quote Link to post Share on other sites
Holck 10 Posted June 7, 2014 Share Posted June 7, 2014 Jag har byggt egen räls med plaströr och sådant. Det blev inte alls bra. Kanske är hjulen fel eller så är något annat knas. Rören ger inget bra stöd oavsett. Vill du bygga vidare på min idé kan du få köpa rören för en sportstyver. Kostade mig en del och står just nu och ser röriga ut :) // A 0 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts