stängerniredan Postad 6 februari 2014 Postad 6 februari 2014 Hej! Gjorde denna filmen till en tävling för Playstation och spelet infamous. Fick en mindre budget av PS. Tävlingen avgörs nästa vecka. Filmad på BMPCC 3d: Cinema 4d +vray Comp: AE Grade: Davinci Även lite filmconvert gryn som inte syns i den upplösningen. MOFILM: Video 0 Citera
GubbenGrus Postad 9 februari 2014 Postad 9 februari 2014 Snyggt gjort, har spelat båda föregångare riktigt bra spel. Länka gärna tävlingen så har du min röst. 0 Citera
Alex_film Postad 10 februari 2014 Postad 10 februari 2014 Gillar den verkligen! Ser riktigt professionell ut! Snyggt filmad också, BMPCC kvalitén ser riktigt bra ut. Gillar verkligen stilen på filmen. Lite nyfiken på hur mycket spons ni fick av PS? Tror verkligen du har en stor chans att vinna. 0 Citera
stängerniredan Postad 11 februari 2014 Författare Postad 11 februari 2014 Tack så mycket! Imorgon får jag veta hur det har gått. Tyvärr går det inte att rösta då det är helt upp till PS och sucker punch (utvecklarna) vem som vinner. Jag och typ 12 andra tävlande fick 20000 kr var i budget. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.