EzekielMartyr Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 Hej! Fick reda på idag att vi kommer få bidrag från kommunen till vår filminspelning. Men, för att vi ska få pengarna måste jag lämna in en lista på exakt VAR vi kommer köpa allt som ska till filmen. Därför behöver jag veta ett ställe där man kan BESTÄLLA halogenstrålkastare (eller annat bra ljus, som ligger i ungefär samma prisklass) Jag såg att de har bra halogenstrålkastare på Rusta men därifrån kan man inte beställa. :( 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcvedran Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 Hej. Om ni försöker med att skriva Rusta, och ni köpter det där, ger kommunen kvittot så får ni nog pengar. Om inte det funkar, så finns ju alltid Clas Ohlson, där man kan beställa på internet och från katalog. :-) Mvh Vedran 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts