Gå till innehåll

Pokemon and Sonic in real life


Magnuz

Recommended Posts

Hej allihopa!

 

Här kommer en film som jag och min brorsa spelade in för några månader sedan. Det är en uppföljare till min förra film som heter pokemon in real life som nu har 323 000 visingar på youtube. Jag rekomenderar att ni ser del 1 först men det är inget måste för att förså handlingen. Det handlar om grabben Andreas som utforskar Sonic the hedgehogs fantastiska värld.

 

Filmat med en canon 550d

 

Redigerat med premiere pro, after effects och 3d programmet autodesk maya.

 

Skriv gärna en rad om vad ni tycker :)

 

Och om ni har några frågor är det bara att fråga på :)

 

http://i.imgur.com/XgrzIHO.jpg

 

Länk till kommentar
Share on other sites

Fruktansvärt bra! Väldigt bra effekter och ni har fått det att matcha bra med bakgrunden. Gillar hur ni inte tar er på för stort allvar med er dåliga engelska och joggaren som skriker på svenska. Hade ni försökt vara seriösa hade hela charmen försvunnit. Ska med glädje se nästa avsnitt när det kommer ut. Fortsätt med det bra jobbet!

Länk till kommentar
Share on other sites

Vad roligt att ni gillade den :D

Och jag håller absolut med att filmen är för lång och för seg :p

Jag har iaf spelat in nästa avsnitt som jag lägger ut när jag har redigerat klar den! Då är det bonus-episoden "catching diglett" som gäller! :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...