Gå till innehåll

Vad tycker ni om idén?


horror_jason

Recommended Posts

Jag tängte höra med er är på voodoofilm om vad ni mycker om min idé till ett manus.

Filmen kommer handla om vikingar som ska ge sig ut på prundrings färd i Europa, man kommer att få en inblick i deras tro till gudarna och längtan att komma hem då de långa färderna på havet tar hårt på deras krafter.

Jag hoppas ni förstår konseptet med filmen, som ska var lite av en dokumentär sådan.

Fråga om det är det något som ni vill veta kring idén, komentera gärna om det skulle kunna vara något som ni skulle kunna tänka er att se och kom så fall gärna med idéer som skulle kunna passa i filmen.

 

//Björn

PS: det var sen när jag skrev detta inlägg så det är kanske lite luddigt.

Länk till kommentar
Share on other sites

Låter lite tråkigt i mina öron, jag som inte är viking-fan. Jag skulle nog uppskatta om vikingarna råkade ut för nått otäckt så de får ett problem att grunna över. Tex skulle man kunna åka vilse, och om man vill ha med religionen så skulle man får det riktigt spännande om de utanpå allt elände också råkar i tvivelsmål i religionen. Men, jag är kanske inte riktigt rätta personen att svara först.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...