david- Posted October 29, 2013 Posted October 29, 2013 Hej! Tänkte bara även här nämna att jag nyss kört igång en ny sida som kommer fungera ungefär på samma sätt som min tidigare blogg, men som ser lite bättre ut och som kommer vara mycket mer aktiv än vad min blogg var. Vet att några av er som hänger här har varit med på mina tidigare gradingtävlingar så titta gärna in på sidan och grada materialet antingen för kul eller för att länka till mig och vara med i tävlingen. Läs mer om priset och tävlingen på hemsidan: David Lindberg 0 Quote
david- Posted October 29, 2013 Author Posted October 29, 2013 Kul! Ska absolut länka och vara med... Grymt, ska bli kul att se vad du gör med det :) 0 Quote
StenR Posted October 29, 2013 Posted October 29, 2013 Är det kört att grada den på pc? Vad är det för codec? 0 Quote
david- Posted October 29, 2013 Author Posted October 29, 2013 Är det kört att grada den på pc? Vad är det för codec? Vet inte riktigt men jag antar att det inte borde vara någon fara, du borde ju kunna läsa ProRes på en PC även om du inte kan exportera ut ProRes. 0 Quote
david- Posted November 10, 2013 Author Posted November 10, 2013 Har precis skrivit en artikel om vinnaren i gradingtävlingen, så ta en titt om ni vill se lite grading och kanske få lite inspiration :) David Lindberg • Grading Contest - Winner 0 Quote
Recommended Posts