PacGold Posted October 12, 2013 Share Posted October 12, 2013 HEj! Har ett gäng .MTS filer som jag ska klippa ihop i Premiere. DOck finns det ett litet problem med detta och det är att när man importerar dom blir det inget ljus. Varken i previewn eller på timelinen. Det finns ljud på dom som dyker upp när man öppnar det i VLC. Har letat runt litet efter en lösning men inte hittat någon som funkar. Någon sa att det fukade att köra det i 5.5an istället men fick inte det att funka heller. SÅ undrar om det finns någon som har en lösning på detta? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasumusu Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Samma problem för mig, jag letade runt lite men det verkade inte finnas någon direkt lösning... Kanske konvertera till annat filformat än .mts... Eller importera ljudet separat och synka det... Lycka till! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Linear PCM-ljud och 1080 50p? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts