robinsorbom Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Mitt namn är Robin Sörbom, jag har jobbat med musik och teater sedan 10 årsåldern och har alltid älskat att skriva. Jag har skrivit låtar, texter, romaner, noveller, dikter samt manus för scen och film. I vanliga fall skriver jag bara manus till egna produktioner men på senare tid har jag känt att jag vill vidga mig och hitta nya samarbeten eftersom jag har så många idéer och är oerhört kreativ med mitt skrivande just nu. Därför erbjuder jag mina tjänster som manusförfattare och/eller manuscoach/korrekturläsning. Jag jobbar inte gratis om det inte finns goda skäl för detta men jag tar heller inte så mycket betalt, detta är något vi kan bestämma individuellt. Har du en idé som du vill göra om till manus? Har du en historia som du känner måste berättas? Har du fastnat i ditt manusarbete? Eller har du ett färdigt manus men vill ha tips och råd? Då är jag rätt person för jobbet. Kontaktuppgifter hittar du längst ner. Tidigare verk (utdrag) 2008 - Lyckliga gatan (revy) 2008 - Full fart på klockarängen (revy) 2009 - Kärlek & Revolution (pjäs) 2010 - Skymningsljus (CD, 8 låtar) 2010 - Sorgsna hjärtans hotell (Musikvideo) 2011 - På färd (CD, 6 låtar) 2011 - Alice (Musikvideo) 2012 - Meningen med livet (Revy) 2013 - Ingen natt och ingen dag (Novellfilm) 2013 - Piratsommar (Långfilm) 2014 - En ny revy! (Revy) 2014 - Sagoafton (Pjäs) 2014 - Livet (Texter och noveller) 2014 - Den vita rosen (Novellfilm) Samt antal påbörjade och kommande projekt. KONTAKT: Robin Sörbom Neverland Productions Mölebo 212 38292 Nybro robinsorbom@gmail.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts