Gå till innehåll

Filmklipp sökes


Stephan Lindsjö

Recommended Posts

Hej!

Jag söker efter filmklipp till mina youtubevideos: Stephan Lindsjo Lindsjö - YouTube

Jag kan inte betala något utan endast ge credits och lägga in en länk om man vill.

Jag gör alltså filmmusik i alla möjliga genres som jag lägger upp på youtube och då behöver jag lite passande filmklipp. Syftet är reklam för mig själv och då kan det även bli reklam för filmklippen. Lättast att kontakta mig: music@stephanlindsjo.com

Länk till kommentar
Share on other sites

Nä, inte direkt.

Satte upp lappar där för nåt år sen, men det gav ingenting. Gjorde senare musik till en film till en som går där men jag tror att hon hittade mig genom film i Dalarna.

Det jag tänker mig nu är filmklipp till musik jag redan gjort. Jag har ett par hundra låtar och det är till ca 80 av dom som jag tänkt lägga ut på youtube + nya alster och det är till dom som jag behöver lite olika filmklipp. Det är allt från drama till action, horror, corporate, nature osv.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...