SimonLindgren Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 Hej! Jag och min vän Adam planerar ett nytt projekt, en dokumentär. Vi kommer resa mellan flera städer, och det kostar ju pengar. Var kan man söka bidrag till sådana saker i Norrbotten eller Västerbotten? Har sett väldigt många sidor där man kan söka men endast i sthlm. Tack på förhand. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malsum Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 Förslagsvis vänder du dig till Filmpool Nord i Luleå för norrbottensregionen, och Film i Västerbotten i Umeå för filmande i Västerbotten. Dels kan de ge pengar och stöd, men framför allt kanske de kan lotsa er åt rätt håll. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarista Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 kommun och landsting har olika kulturstöd. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isabella Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 åå. Skulle vilja vara med å resa runt i Sverige. Norrland och Lappland intresserar mej. Men kan inte komma för jag har ännu mycket med skolan. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts