policy Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Hej! Försöker animera en bil i maya , jag har delat upp bilen i mindre objekt. Huven är till exempel en del, medan dörrarna också är separata delar. Hur fäster jag dom i varandra på ett smart sätt? Ett alternativ är såklart att använda combine, men jag vill helst behålla dom som separata objekt. Går det? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Grouping :-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
policy Posted August 5, 2013 Author Share Posted August 5, 2013 Grouping :-) Okej, tackar =) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PabloFernandez Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Contrains funkar också. beror på vad man vill göra. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts