TimB Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 Hej! Jag heter Tim Broström, är 23 år och bor i Stockholm. Har jobbat som ljudtekniker i snart 4 år och letar ständigt nya roliga projekt och uppdrag. Söker främst betalda jobb men även jobb på spec. och liknande kan vara intressant om det är ett projekt jag känner att jag vill lägga ned tid och arbete på. Har mycket egen utrustning (dock ej myggor för att ett vettigt system->Lectro, Wisy eller Zaxcom inte betalar av sig själv för mig än). Men jag har det mesta andra och utrustningen är modern och anpassad för separatbandning men tidskod inkl. TC-slate. Gör även ljudeffekter och mix. Har F-skatt och B-körkort, jobbar bra i team och är allmänt en trevlig kille. Släng gärna iväg ett mail så skickar jag CV, mail och tele så vi kan snacka lite. MVH/Tim B. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest FredrikJonasson Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 Hade jag varit filmskapare hade det varit intressant. Välkommen! :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TimB Posted July 22, 2013 Author Share Posted July 22, 2013 Tackar! Vi får hoppas det är fler som känner så då :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts