Zeruel82 Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 En kort (1:17) handritad komedi. Handlar om en enbent stackare som försöker klara sig här i livet (och det går kanske inte så jättebra). Ritad på min telefon och sedan redigerad (inspelning av ljud) på datorn. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeruel82 Posted July 25, 2013 Author Share Posted July 25, 2013 Ok, 178 personer har gått in här, hela 16 av dem har tittat på filmen, och ingen har sagt ett ord. Point taken, filmen suger : ) Hade dock hoppats på någon form av skriftlig kritik, vad man kan förbättra osv, men den kanske är bortom all räddning? Jag gör ett forsök till med min nyaste film, som jag postar här. Onödigt att förgifta forumet med många olika trådar : ) "The Annoying Rascal" -en kort animerad komedi (hoppas jag) om en irriterande jäkel som gör livet svårt för andra: 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts