TheBridgeGuy93 Postad 30 juni 2013 Postad 30 juni 2013 Experimenterade lite med Final Cut och After Effects och försökte skapa en liten "djup" film. Tja, ni får lämna lite synpunkter. :) Filmat med en Canon EOS 7D. 0 Citera
Autisterna Postad 16 juli 2013 Postad 16 juli 2013 Jag tänkte skriva något riktigt syrligt om att "folk har så mycket talang i allt det tekniska: foto, ljus, ljud och redigering, att de glömmer bort idéerna och utförandet!" -- men när jag såg filmen till slutet så ångrade jag mig. Det var en intressant idé! Jag hade dock föredragit att filmens berättande hade varit mer spännande (även fast jag älskade slutet!). Nu var väl det mer en slags "övningsfilm", om jag förstod saken rätt, vad gäller effekter men våga vara mer pretentiös även då. Ta ut svängarna med sådana här idéer -- utveckla de ett steg längre. Varför är han villig att ta sitt liv? Spelar det någon roll? Etc. Enligt mig så borde du ha gjort det hela mer drömlikt -- tänk David Lynch! -- det hade, liksom, passat temat ännu mer. Nu blev jag nästan förvånad att inte Take on Me av A-ha spelade när han vandrade in i "tomrummet" eller det "vita bruset". 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.