JoEng Posted June 2, 2013 Posted June 2, 2013 Relativt nyinflyttad till det vackra Västra Götaland från den småländska östkusten. Lämnade vännerna, men fick med mig kameran (detaljer om utrustning finns i profilen). Söker nu vänner, förening, sällskap, crew etc. som gillar att göra filmer och som har plats för en till. Har tidigare gjort småfilmer och musikvideor tillsammans med vänner, dock inget som finns på internet (så ingen showreel, tyvärr). Utbildad animatör (gymnasiet), plus några kurser i After Effects (resten är självlärt via Video Copilot och Film Riot). Trivs bäst bakom kameran. 0 Quote
jolt_jokern Posted June 4, 2013 Posted June 4, 2013 Jag kan hojta till om jag har nåt projekt på g i Göteborg. Bor i Lysekil just nu så det förekommer väl inte jätteofta, men kontakter får ju aldrig nog av! Länka gärna nåt du har gjort! 0 Quote
JoEng Posted June 12, 2013 Author Posted June 12, 2013 Trevligt, trevligt. Hör gärna av dig i så fall. Jobbar gratis, så länge det ingår kaffe. :) 0 Quote
Recommended Posts