MrOddwick Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Någon här som har koll på när man får besked om man har blivit intagen eller inte? Tänkte mest på Skurups Folkhögskola då jag har sökt dit... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shAArken Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Jag var också där. Har för mig att det skulle komma svarsbrev nu nästa vecka. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrOddwick Posted June 1, 2013 Author Share Posted June 1, 2013 Jag var också där. Har för mig att det skulle komma svarsbrev nu nästa vecka. Oj, om det nu stämmer så gick det ju ganska fort! Var har du hört det ifrån? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shAArken Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Någon som sökt Fridhem sa att de båda skolorna har samma processtid typ och han hade fått svar en vecka efter att han hade varit där. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts