atja123 Postad 19 maj 2013 Postad 19 maj 2013 http://www.youtube.com/watch?v=KrDzzscOSL0 Alla klipp är från Stockholm, utom det sista 0 Citera
Smörgåsmannen Postad 19 maj 2013 Postad 19 maj 2013 Snyggt foto, men jag tycker inte det funkar riktigt med musiken. Låtvalet är bra, lite lugnare dnb, men jag skulle vilja se en tempoväxling i filmen när beatet går in, man skulle kunna köra det sista klippet då, så dras man med lite mer, och känslan att musiken bara är pålagd för att "man bör ha en låt", tonas av något. Även det abrupta slutet förstör flowet lite, en timelapse är ju en audiovisuell upplevelse, och ljudet gör väldigt mycket av filmen. Just nu lyfts man mjukt in i det, reser ett ögonbryn när beatet går igång och inget "nytt" händer, sedan släpper du en rakt ner i asfalten på slutet när du bara kapar ljudet, en enkel fade skulle göra susen. 0 Citera
atja123 Postad 20 maj 2013 Författare Postad 20 maj 2013 Tack! Jag klippte och exporterade filmen utan ljud, sen tog jag en låt från youtubes audioswap. Visste inte vilken låt jag skulle ha innan jag laddade upp den men tyckte den här passade bäst av dom som fanns. Håller med om att det kunde vara ett annat klipp när låten kommer igång, bara man inte klipper hela filmen i takt med musiken, blir lite tråkigt att veta exat när nästa klipp kommer. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.