erreth Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 finns det något alternativ om man vill ha på ett handtag som dom proffesionella kamerorna har.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sound_front Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Menar du uppe pa kameran? JVC's PD1 har los tag bart handtag som sitter pa tillbehors skon men den passar nog bara JVC kameror eller bara BD1 modellen. Men det ar inte sa ofta man har sa mycket anvandning av att halla kameran sa (tycker jag) Men men... Mvh/ Martin L 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wääuu Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Ah! det har jag också tänkt på men jag har ingen tillbehörssko på min kamera... men man får väl fixa nåt rör och bocka till och sätta i stativfästet under kameran som går upp över den sen... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnar_g Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Annars kan du ju göra en egen anordning som kan vara bökig beroende på. Om du sätter en u-formad bockad plåt eller aluminium under kameran och borrar ett hål i mitten där nere. Sen sätter du i en kvarttums bult in i kamerans stativ fäste. Sen fäster du en en skena över u:et för att hålla i som du säkert kan komma på en konstruktion som passar för dig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts