Oller Visuals Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 ---- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolt_jokern Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Jag har personligen inte använt den. Men det jag hört från kompisar som använder den är att den hänger sig ofta och har ganska kort batteritid. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norrsken Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Har en Black Edition och den har hängt sig rejält en gång, fick då ta ut batteriet för att få ordning på kameran igen. Har hänt några gånger att wifi:n inte har kunnat ansluta till telefonen då jag har fjärrstyrt den. Men det har varit lätt avhjälpt med en enkel omstart av kameran. Några problem med kort batteritid har jag inte märkt av. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spaceromancer Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Hänger sig ibland och då måste man ta ut batteriet. Väldigt brusig i dåligt ljus. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts