erreth Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 har precis införskaffat mej en sony trv950 fick med jävla massa tillbehör förrutom drivrutin cdn som tydligen alldrig har funnits.. ska iväg och handla en firewire kabel nu (har firewire kort) kommer jag kunna få in filmen när jag har kabeln? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EzekielMartyr Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Ja, det är du. Om kameran har DV-In, vilket jag tror den har. Man behöver inte drivrutiner för att dra in film på firewire. Man behöver bara ett program, ett kort och en kabel. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erreth Posted February 21, 2005 Author Share Posted February 21, 2005 tack.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EzekielMartyr Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Eller just ja, nu glömde jag bort att säga att om du har Windows XP så behöver du inga drivrutiner. Men kör du 98 eller ME så måste du installera drivrutinerna. Men har du Xp så är det alltså bara koppla in så ska det funka. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts