fredzilla Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 Här är en kortfilm som jag och Markus Widegren precis har släppt på webben. Den heter ALLENA och är en seriemördarthriller/drama. Skådespelarna är jag och Mats Huddén, som bland annat har försökt mörda Modern Talking's Thomas Anders i Sjöwall-Wahlöö filmen Stockholm Marathon och har gjort tonvis för TV, film och teater. En av mina svenska favoritskådisar faktiskt! Jag och Markus har arbetat mycket ihop förr, men då vi båda flyttat och skaffat nya jobb och karriärer har den inte blivit så mycket de senaste åren. Förrän i december 2012 då vi kände att det var dags att göra något igen. Ni kan se den här: Allena ....eller direkt på Vimeo: 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrOddwick Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Snyggt foto, bra skådespelare och bra story. Riktigt bra kortfilm i sin helhet! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts