hanssonnr1 Postad 24 mars 2013 Postad 24 mars 2013 Köpte en LED-panel från Voosestore (Voosestore - Led Panel CN-600hs Videobelysning) och var sugen på att prova den i nåt projekt. Så jag skrev ihop ett avsnitt i vad som skulle kunna bli en TV-serie i humorgengren och filmade med ett par vänner som skådespelare. Efterbearbetning är verkligen inte min starka sida så färgkorr och ljudmix är lite sisådär. Men men, det är kul att göra iallafall och det är det som är det viktigaste =) Hoppas detta kan glädja någon. Övrig utrustning: Kamera - Sony DSR-500 WSP (DVCAM) med en Canon J14-lins. Ljus - Sennheiser G2-mygga. Redigering - Adobe Premiere + After FX Längd: 8min 0 Citera
StenR Postad 24 mars 2013 Postad 24 mars 2013 Har du gulfiltret monterat på LED-lampan? Ser inte riktigt ut som dagsljustemperatur... 0 Citera
hanssonnr1 Postad 24 mars 2013 Författare Postad 24 mars 2013 Nej. Hade inte filtret på nån gång här. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.