Gå till innehåll

Teama upp (Östergötland)?


emki11

Recommended Posts

Tänkte om de finns folk där ut som bor i Östergötland (Linköping) som är intresserad o va med starta en team där vi kan träffas några gånger i veckan eller hur de passar alla och gör kortfilmer, bara för skoj och för att få mer erfarenhet. själv jag så har jag filmat några musikvideo och redigerat + skrivit lite manus.

 

så skriv till mig eller här om du är intresserad och va med i teamen som skådispelare/redigerari/filmare/ljussättare/skriver manus osv, så kan vi börja så snabbt som möjligt.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
  • 11 månader senare...

Super gärna! Bor i Linköping. Jobbat som ung negativ konstnär och äger ett eget klädmärke och jobbar nu med en långfilm med special gjord musik av Joséf Petersson. Är väl rätt ung och har väl erfarenheter när det gäller att klippa, effekter och skriva manus. Finns på instagram @julle_hayes eller maila mig julius_hayes@hotmail.com.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...