emki11 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Tänkte om de finns folk där ut som bor i Östergötland (Linköping) som är intresserad o va med starta en team där vi kan träffas några gånger i veckan eller hur de passar alla och gör kortfilmer, bara för skoj och för att få mer erfarenhet. själv jag så har jag filmat några musikvideo och redigerat + skrivit lite manus. så skriv till mig eller här om du är intresserad och va med i teamen som skådispelare/redigerari/filmare/ljussättare/skriver manus osv, så kan vi börja så snabbt som möjligt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emki11 Posted March 12, 2013 Author Share Posted March 12, 2013 finns det flera som vill vara med, har nu fått några som är intresserad, fast behöver mer folk för att kunna gå vidare. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MakeMe Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Hej! Jag bor i Norrköping och jobbar med special effects makeup. Om ni ska spela in film någon gång och behöver hjälp med smink, så hör gärna av er till mig på makeme@live.se. (Jag är inte inne så ofta här på voodoofilm.) Om ni vill se vad jag har gjort innan, så kolla in min blogg; Make Me | Special Effects Makeup Vi hörs! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jullehayes Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Super gärna! Bor i Linköping. Jobbat som ung negativ konstnär och äger ett eget klädmärke och jobbar nu med en långfilm med special gjord musik av Joséf Petersson. Är väl rätt ung och har väl erfarenheter när det gäller att klippa, effekter och skriva manus. Finns på instagram @julle_hayes eller maila mig julius_hayes@hotmail.com. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts