Vincent Vega Posted February 6, 2013 Share Posted February 6, 2013 Scen från "Looking for Joy" Produktion: Kalkontelevision Inspelad i Luleå. Smakprov från filmen. Kommer mera! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolt_jokern Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Ja den verkar rolig! Dock förstod jag inte riktigt vad den ska handla om, men antar att man inte behöver det i en teaser. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantum Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 Gav mig lite mersmak så jag antar ni lyckats! Har ni verkligen varumärkesskyddat filmen? Om inte så passar nog copyright-stämpel bättre. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Vega Posted February 27, 2013 Author Share Posted February 27, 2013 Kul med lite mersmak. Handlar kort om en norrländsk gubbe som har träffat en thailändska och hur dom försöker dom bo ihop. Å fan! Ska sudda bort den där TM märkningen! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts