filleflyer Postad 2 januari 2013 Postad 2 januari 2013 Hej, Jag använder Adobe Premier Pro CS5.5, och Adobe Media Encoder CS5.5 när jag jobbar med mina filmer. Det händer dock ofta att störande ljusskiftningar uppträder i slutprodukten. När jag kollar på orginalfilen från kameran så finns inga ljusskiftningar. Jag filmar oftast i 1080p med en Sony PMW EX3. Någon som har något tips? Vad kan detta bero på? Tacksam för hjälp! Fille 0 Citera
filleflyer Postad 2 januari 2013 Författare Postad 2 januari 2013 Hej Tobias, Ja det gjorde jag i det senaste projektet. Jag läste nyss på ett Adobeforum att just "Auto" inte är ngt vidare. Provade Curvs istället och det ser i alla fall bättre ut i Premiere, ska prova exportera ut en kort bit... Tack! Fille 0 Citera
Max_H Postad 7 januari 2013 Postad 7 januari 2013 Vill du använda Auto måste du använda Temporal Smoothing för att undvika att effekten justerar varje ruta individuellt. //Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.