filleflyer Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 Hej, Jag använder Adobe Premier Pro CS5.5, och Adobe Media Encoder CS5.5 när jag jobbar med mina filmer. Det händer dock ofta att störande ljusskiftningar uppträder i slutprodukten. När jag kollar på orginalfilen från kameran så finns inga ljusskiftningar. Jag filmar oftast i 1080p med en Sony PMW EX3. Någon som har något tips? Vad kan detta bero på? Tacksam för hjälp! Fille 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 --- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filleflyer Posted January 2, 2013 Author Share Posted January 2, 2013 Hej Tobias, Ja det gjorde jag i det senaste projektet. Jag läste nyss på ett Adobeforum att just "Auto" inte är ngt vidare. Provade Curvs istället och det ser i alla fall bättre ut i Premiere, ska prova exportera ut en kort bit... Tack! Fille 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Vill du använda Auto måste du använda Temporal Smoothing för att undvika att effekten justerar varje ruta individuellt. //Max 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts