filmkotten Postad 17 december 2012 Postad 17 december 2012 HEj. Någon som veta var jag kan köpa Sescom DSLR-5DMKII-HOCF Canon 5D MkII DSLR Magic Lantern AV Out Headphone Monitoring Cable 3.5mm TRRS M to 3.5mm TRS F. Helst i Sverige 0 Citera
StenR Postad 18 december 2012 Postad 18 december 2012 Typisk grej som nystartade svenska webshoppar borde ta in ;-) 0 Citera
filmkotten Postad 18 december 2012 Författare Postad 18 december 2012 He he, han söker.... Fick faktiskt ett tips av Pablo om att man kan använda lurarna till iphonen och det funkar faktiskt! Det är klart jag vill hellre ha täckta lurar så kabeln är fortfarande aktuell. Om inte chefen ger mig en 5DMiii istället;) 0 Citera
GutteG Postad 20 december 2012 Postad 20 december 2012 He he, han söker.... Fick faktiskt ett tips av Pablo om att man kan använda lurarna till iphonen och det funkar faktiskt! Det är klart jag vill hellre ha täckta lurar så kabeln är fortfarande aktuell. Om inte chefen ger mig en 5DMiii istället;) I så fall skulle kanske en adapterkabel som gör att man kan använda vanliga hörlurar som iPhone-headset kunna funka. En sådan här till exempel: Headsetadapter iPhone > Tillbehör | Kjell.com 0 Citera
filmkotten Postad 20 december 2012 Författare Postad 20 december 2012 I så fall skulle kanske en adapterkabel som gör att man kan använda vanliga hörlurar som iPhone-headset kunna funka. En sådan här till exempel: Headsetadapter iPhone > Tillbehör | Kjell.com ja kanske det, jag skall kolla det. Bra tänkt. Jag hör av mig 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.