Lars-Peter Eriksson Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 Hej hopp. Här är vår nya och (engligt oss) vackra kortfilm. Inspelad i Stockholm. Det är en samhällsifrågasättande film där "valuta" är dragen till sin spets. Ser fram emot vad ni tycker om den. Hoppas den smakar. Allt gott, LP 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thenilsson Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 cool 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ericpe Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 Jag tyckte det va snyggt! Fotot är bra (bortsätt från klippet där han drar handen längs trästammen vilket känns lite väl kliché och gjort). Inga utblåsta highlights och color graden är bra.. Reflektionen i glaset va snygg också, kometen kanske inte lika. Känns kanske lite trött att alla ska ha vid palestinasjal också, men annars tyckte jag det var najs 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars-Peter Eriksson Posted October 29, 2012 Author Share Posted October 29, 2012 Väldigt kul att ni gillar! Något jag inte nämnde var att detta projekt var ett test för hur mycket man kan hinna göra på en helg. Vi satte igång med projektet i fredags kväll och blev klara igår (söndag) förmiddag. Det var en extremt lärorik helg och vi kommer att dela med oss av en del tekniker för att åstadkomma snygga grejer på kort tid i en kommande artikel. Åter igen: tack för att ni gillar. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts