frehåk Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 Hej! Jag har hört att man kan stabilisera filmklipp smidigt i premiere pro cs6. Nån som vet hur man gör? /Fredrik 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PabloFernandez Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 skric "stab" i effects fönstret så kommer den fram. släng över den på ditt klipp så fixar den resten 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frehåk Posted October 26, 2012 Author Share Posted October 26, 2012 jag gjorde det men då står det "warp stabilizer requires clip dimensions to match sequence ? Vad ska jag göra? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 Exakt vad det står. Lägg klippet i en sekvens som har samma dimensioner som klippet... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frehåk Posted October 26, 2012 Author Share Posted October 26, 2012 fixat ;-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts