david- Posted September 30, 2012 Posted September 30, 2012 Tjena, Har nyss skapat en tävling där folk får skicka in filmer dom gjort som på något sätt kan vara inspirerande för andra filmskapare. Tanken är främst att folk kan få se videos med kvalité där de kan få inspiration och hjälp med idéer till deras egna projekt. Men också att de som vinner får möjlighet att få fler visningar och publicitet. Tänkte dela de olika vinnarna här också så ni som inte följer min blogg kan få ta del av det och om ni har tid så ge vinnarna en kommentar eller bara få inspiration från filmerna. Här är lite information om tävlingen: David Lindberg: Visual of the Week 0 Quote
david- Posted September 30, 2012 Author Posted September 30, 2012 Här är veckans vinnare: David Lindberg: Visual of the Week #4 0 Quote
NoNoize Posted September 30, 2012 Posted September 30, 2012 Riktigt bra idé! Jag arbetar på en Musikvideo till en kompis och artist i Norge just nu. Kan den räknas som bidrag till tävlingen? Jag arbetar på den i princip själv med en skådespelerska! 0 Quote
david- Posted September 30, 2012 Author Posted September 30, 2012 Riktigt bra idé! Jag arbetar på en Musikvideo till en kompis och artist i Norge just nu. Kan den räknas som bidrag till tävlingen? Jag arbetar på den i princip själv med en skådespelerska! Självklart! Låter som ett kul projekt! Bara att skicka ett mail till mig med länken :) 0 Quote
NoNoize Posted October 1, 2012 Posted October 1, 2012 Självklart! Låter som ett kul projekt! Bara att skicka ett mail till mig med länken :) Härligt! Videon ska vara klar på Onsdag så jag skickar in min länk då! 0 Quote
david- Posted October 7, 2012 Author Posted October 7, 2012 Ny vinnare i Visual of the Week: David Lindberg: Visual of the Week #5 Hoppas ni kan få lite inspiration från den till era projekt! 0 Quote
NoNoize Posted October 9, 2012 Posted October 9, 2012 Jag skickade in mitt bidrag till tävlingen nu i veckan istället eftersom videon försenades lite! Ser fram emot att se vem som vinner :) 0 Quote
Recommended Posts