JoelN Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Hej, Jag går i tankarna på att köpa någon typ av stabiliseringrigg till min dslr kamera. Jag har kollat runt lite på olika hemsidor och hittat en som heter U-Flycam på Cyberphoto DSLR video - stabilisering Dörr Flycam stabilisering för videokamera Någon som har någon erfarenhet av den? Finns det bättre alternativ i samma prisklass? Är det värt att köpa begagnat för att få lite bättre prylar? Tänkte också höra lite vad för och nackdelarna är mellan en axelrigg och den Flycam jag har länkat. Tack på förhand, Joel 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oller Visuals Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 ---- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PabloFernandez Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 2 §. Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören. Otillåten annonsering. Mvh Voodoo Film forum 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amazon Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Gillar er(din) hemsida startk, när öppnar webshoppen? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PabloFernandez Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 Gillar er(din) hemsida startk, när öppnar webshoppen? Man får tydligen inte tipsa om sin egen sida. även om det gynnar medlemmarna här.... hmmmmm. regler är regler... Iallafall. vi jobbar med att få in kortbetalningen. det har tagit lite längre tid än väntat.... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PabloFernandez Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 Nu är den uppe. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beman376 Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 U-flycam+5D mark II är inte en kul historia. Det tar tid att rigga och få det bra. Och sen så riggar man ner och så börjar man om från början nästa gång igen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts