ekvall Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 Hej vore kul om någon ville titta på min nya video till Metalbandet GrandExit! Har jobbat med greenscreen och animerat lite enkel 2d i after effects samt redigerat och monterat i FCP. Mvh Andreas "Ogrindo" Ekvall Kan ju vara bra med en länk också =) Här är den... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantum Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 Tycker du hade vunnit oerhört mycket på att animera kameran mer och ha lite mer "snabba" tagningar då kameraarbetet inte passade genren. Animationen och atmosfären har sin charm. Jag gillar det! Men grading och CC av bandet kan finslipas. Kändes aldrig som jag drogs in i musiken. Testa att matcha tempot av musiken med bilderna. För att ge lite inspiration på vägen, titta på introt till Fincher's The Girl With The Dragon Tattoo: Om det är något detta regitroll kan göra är det banne mig intron. Titta på hur bra han matchar takten, tempot, crescendot, allt! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deepvalley Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 jag tycker den vart rätt bra! när man spelar in själva bandet i detta fallet! har du använt flera kameror eller använt en och synkat ihop alla vinklar! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts