pld Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 Hej! Jag ska till hösten till Thailand och tänkte filma lite under vattnet. Är det nån här som vet vart man kan köpa ett uv hus till en digitalkamera? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
warpz Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 Vad har du för någon kamera ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pld Posted February 11, 2005 Author Share Posted February 11, 2005 Jag har en Samsung VP-D70 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_nemo_ Posted February 11, 2005 Share Posted February 11, 2005 Jag hittar inget om samsung, finns dock till nästan alla andra märken. Du får nog söka runt lite på nätet, eller ringa till någon elektronik affär i stan.....priserna på dom e saftiga btw...... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnar_g Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Hur mycket vill du filma under vatten? Ner till tre meter så kostar det typ 3000kr till en sony. Ska du ner längre så kostar det typ 40-50-tusen. Det är original men det finns ju universal-undervattenshus. Sen har du Ewa marine som säljer typ plastpåsar av bättre kvalitet som håller ner till 10m. Sök lite på nätet så hittar du nog någon som passar. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts