Hat on lady Posted July 23, 2012 Share Posted July 23, 2012 Hej! Vi skulle behöva hjälp med att 3D animera en fågel till långfilmen "Fröken Julie" som ska vara klar i Oktober. Fåglen ska inte vara i närbild utan kan vara något suddig som sedan flyger på avstånd. Men det är viktigt att fågeln och vingslagen ser naturliga ut. För att göra detta krävs en 3D modell av en fågel, helst en fotorealistisk. Vidare så behöver vi hjälp med att animera bläck som flyter ut i en bok. För detta krävs det partikelsimulering. Eftersom vi inte själva tar ut någon lön eller har några pengar kvar är tyvärr den enda ersättningen vi kan erbjuda att du får ditt namn i eftertexten. Fröken Julie, Promo https://vimeo.com/35006608 Vänliga Hälsningar Mattias Dimfelt, Producent 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PabloFernandez Posted July 24, 2012 Share Posted July 24, 2012 Skicka lite info till mig på info@pablofernandez.se Jag var VFX supervisor och gjorde c:a 20 VFX shots på långfilmen "Dom Skulle Vilja Vara Som Oss" som kommer ut i slutet av året med bland annat Kjell Bergqvist. Skicka scenerna med fågeln och bläcket (manusform) och allt som kan vara bra att veta så ska jag kika på om jag är rätt man för er. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts